joi, 17 iunie 2010

Pisici


Stiti ca mie 'm plec pisicile ;)) . Daca nu stiati O.o aflaty acu :)) . Le ador !

:X:X:X :X:X .

Uite ce scumpa e pisicutza :X .
DE CE IMI PLAC PISICILE ?

Uite 5 motive pt care eu le ador :
1. Sunt asa de scumpe :X si pufoase ca o pernaa :X .
2. Te face sa zambesty cand esty trist !
3.Nu musca ca un cainee, ci doar zgarie uneori !
4.Pentru ca au 9 vietii :x !
5.Pentru ca [,] cad mereu in picioare si trec printre locurile cele mai inguste si mici !
Si vas putea da mult mai mult motive ;)) dar la ora asta nu'm vin in minte :P .

BYE BYE ! :* Va pup pisicesc !
Miaw Miaw ! :*:*:*









5 comentarii:

  1. haide bre nu mai zii uite servitoarea mea :-> ce mijto arata pe aia am pus ochii prima >:) mwhahaha :d

    aaa ps: stiu k mai ai dc esti hapsansa si nu pui mai multe ?:))) nu pt mn [-x... aaa javre knd pui ? :-> ... si vezi k ai fani :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) javre nu pun pe blog :)) punety tu pe blog javre :P:P :>

    RăspundețiȘtergere
  3. stim k adori pisicile :)) si sunt dragutze..atata timp cat stau la distanta de mn:))
    ultima pisica seamana cu a lu sormea...si pe aici ma bantuie pisica aia [-(

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei buna!. Eh uite..esti noua aici. Sa sti ca imi place mult blogul tau [chiar daca e la inceput ^_^...app...asculti kpop?]

    RăspundețiȘtergere
  5. :) hey buna :D poi dap :X ascult kpop :X

    RăspundețiȘtergere