luni, 24 mai 2010

Asa sunt euu ...

In sfarsit am reusit sa'm fac si eu blog .I'm very happy. Primu blog , primu post ;))
Cine sunt eu ? Eu sunt o fata care poarta numele Iulia [nu'm place oricum numele asta :-" ] Eu locuiesc in Botosani .Sunt mica si pitica si scumpica :)) .Am deabia 14 anisori .Sunt zapacita , uituca uneori dar imi notez mereu undeva [ adik in telefon > sfantul telefon ^^ < ] ce trebe sa fac ca sa nu uit .Imi place sa ma plimb vara [nu iarna cand e frig ] . Imi place sa ma uit la desene animatee :X si filme de comedie .Sa ma plimb prin oras pan' la capatu celalat al orasului . Ador varaaa :Xvreau varaaa .Culorile preferate sunt : verdeleeeeee [ ca iarba care o paste vacaa ;)):)) ] , portocaliul , rozz :X deschis ,albastru , rosu aprins . si multe alte culori . Ador florile :X pisicile :X [miau ! ] . Pentru mai multe informatii astept intrebari de la voi :)) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu